Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt veilig en snel betalen op de volgende wijze:

- IDEAL;
- MisterCash;
- Bankoverschrijving;
- Giropay;
- SofortBanking; 
- PayPal;
- Mastercard;
- Visa. 

Bij het selecteren van de betaalwijze iDEAL staat mijn bank er niet tussen. Kan ik dan wel betalen?

De bank wordt dan nog niet ondersteund door iDEAL, U kunt dan niet met iDEAL betalen. U kunt dan betalen via een bankoverschrijving. Op het moment dat u een bestelling bij ons plaatst, ontvangt u van ons het banknummer en de betaalreferentie. Houdt u er rekening mee als u betaald via bankoverschrijving, dat het 1 a 2 werkdagen duurt voordat de betaling bij ons binnen is. Wij verwerken de bestellingen alleen op het moment dat de betaling bij ons binnen is. 

Hoe kan ik het orderbedrag overmaken?

Kies bij de bestelpagina bij het onderdeel betaalmethode voor de optie ‘bankoverschrijving’. In het scherm worden de betaalspecificaties weergegeven. Deze worden ook per e-mail aan u verstuurd. Let u erop dat u bij het overboeken gebruik maakt van de gegevens die in dit scherm en de e-mail worden gegeven. Omdat de verwerking van de bankbetalingen volledig automatisch verloopt, is het noodzakelijk om het juiste betaalkenmerk te gebruiken.

Houdt u er rekening mee als u betaald via bankoverschrijving, dat het 1 a 2 werkdagen duurt voordat de betaling bij ons binnen is. Wij verwerken de bestellingen alleen op het moment dat de betaling bij ons binnen is. 

Ik ben de factuur van mijn bestelling kwijt. Kan ik deze nog ontvangen?

Natuurlijk! Vermeld alstublieft in uw bericht naar onze klantenservice uw ordernummer zodat wij de bestelling kunnen op zoeken in ons systeem. Wij sturen de factuur zo spoedig mogelijk per e-mail toe.

Hoe lang duurt het voordat jullie mijn betaling ontvangen?

Dit is afhankelijk van de betaalmethode waar u voor kiest.

* Bij betaling met iDEAL, MisterCash, Giropay, SofortBanking, PayPal, Mastercard en Visa ontvangen wij de betaling direct en kunnen wij de bestelling (mits de bestelling plaatsgevonden heeft voor 23:30 uur en de gehele bestelling is op voorraad) dezelfde dag nog versturen.
* Wanneer u kiest voor betaling via overboeking, dan duurt het 1 a 2 werkdagen langer voordat de betaling bij ons binnen is.

Wij verwerken uw bestelling op het moment dat wij de betaling binnen hebben.

Mijn bestelling is geannuleerd, hoe kan dit?

Als u een bestelling bij ons hebt geplaatst, worden alle spulletjes voor u gereserveerd.  Op het moment dat uw bestelling compleet is en wij hebben binnen een termijn van 7 dagen nadat uw bestelling bij ons compleet is, geen betaling van u mogen ontvangen, zullen wij uw bestelling annuleren. U kunt zelf snel en gemakkelijk nakijken welke artikelen uit uw bestelling wel of niet op voorraad zijn door hier te klikken of zelf in te loggen onder uw eigen account. Als uw ingelogd bent in uw eigen account vind u bij ‘accountoverzicht’ alle recente bestellingen. Bij het onderdeel 'mijn bestellingen' vind u een overzicht van al uw bestellingen. Zoek de bestelling op die u nog niet heeft ontvangen en klik op de knop ‘Bestelling Bekijken’.