Meest gestelde vragen aan onze klantenservice

Voordat u contact opneemt met onze klantenservice, hebben wij alvast de meest gestelde vragen en bijbehorende antwoorden voor u op een rijtje gezet. Kijk gerust of uw vraag hier tussen staat. Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u via ons contactformulier contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. Op werkdagen zal onze klantenservice binnen 24 uur reageren op uw gestelde vragen.

1. Kunnen jullie een artikel voor mij bestellen welke nog niet opgenomen is in jullie assortiment?

Bent u op zoek naar een artikel dat wij nog niet aanbieden? Laat ons via het contactformulier weten welk artikel u zoekt. Wij gaan voor u op zoek en laten u binnen 24 uur weten of wij dit artikel kunnen leveren en tegen welke lage prijs. Om uw vraag naar een artikel sneller te beantwoorden zouden we u willen vragen om een foto van het artikel waar uw intersesse naar uit gaat bij te voegen bij het contactformulier of een link naar het artikel op internet. Dit maakt het zoeken voor onze klantenservice een stuk gemakkelijker en kunnen hierdoor uw vraag sneller beantwoorden. Om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn, zullen wij dit artikel toevoegen aan ons standaardassortiment. 

2. Hoe kan ik zien wanneer ik mijn bestelling kan verwachten?

Indien u uw bestelling voor 23:30 uur heeft geplaatst, heeft betaald met een directe betaalmethode (zoals IDEAL, Paypal of MisterCash) en al uw bestelde spulletjes zijn op voorraad, heeft u bijna altijd uw bestelling de volgende werkdag al in huis! U ontvangt van onze klantenservice een e-mail bericht op het moment dat uw bestelling is ingepakt. Daarnaast ontvangt u een bericht met de de track&trace code van uw pakketje, zodat u uw verzending kan volgen. 

Voordat u uw bestelling plaatst bij ons in de winkel, geven wij op diverse plaatsen op onze website aan, of een artikel al dan niet op voorraad is. Hier vind u meer informatie hoe u kunt zien of een artikel wel of niet op voorraad is. U kunt zelf snel en gemakkelijk de verwachte leverdatum van uw bestelling nakijken door hier te klikken of zelf in te loggen onder uw eigen account. Als uw ingelogd bent in uw eigen account vind u bij ‘accountoverzicht’ alle recente bestellingen.

Overzicht bestellingen

Zoek de bestelling op die u nog niet heeft ontvangen en klik op de knop ‘Bestelling Bekijken’. Er verschijnt het onderstaande scherm waarbij u kunt vinden wat de verwachte leverdatum is van uw bestelling. Daarnaast kunt u per artikel zien welke artikelen wel en welke artikelen nog niet op voorraad zijn. 

 Voorbeeld overzicht verwachte leverdatum bestelling


3. Kan ik artikelen toevoegen aan mijn huidige bestelling?

Dit is uiteraard mogelijk, mits uw bestellig nog niet ingepakt wordt door een van onze magazijnmedewerkers. Laat onze klantenservice gerust weten welke artikelen u wilt toevoegen aan uw bestellng, en wij maken het voor u orde!

4. Hoe kan ik zien welke artikelen in mijn bestelling wel of niet op voorraad zijn?

Dit kunt u zelf snel en gemakkelijk nakijken door hier te klikken of zelf in te loggen onder uw eigen account. Als uw ingelogd bent in uw eigen account vind u bij ‘accountoverzicht’ alle recente bestellingen. Bij het onderdeel 'mijn bestellingen' vind u een overzicht van al uw bestellingen.

Overzicht bestellingen

Zoek de bestelling op die u nog niet heeft ontvangen en klik op de knop ‘Bestelling Bekijken’. Er verschijnt het onderstaande scherm waarbij u kunt vinden wat de verwachte bezorgdatum is van uw bestelling. Daarnaast kunt u ook zien welke artikelen op voorraad zijn en welke artikelen nog niet beschikbaar zijn en wat hiervan de verwachte leverdatum is. 

Voorbeeld artikelen op voorraad


5. Hoe kan ik een artikel retourneren?

U kunt zonder problemen uw aangekocht artikelen bij Scrobby binnen de zichtermijn van 100 dagen retourneren. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening. Aan retourneren van artikelen die bij ons aangekocht zijn, gelden de volgende voorwaarden:

- Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos worden geretourneerd.
- Wij adviseren altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat u deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.
- Wij adviseren altijd om een bewijs van retourzenden te vragen bij PostNL.
- Het aankoopbedrag binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling teruggestort op uw rekening.

U kunt de artikelen retourneren naar het volgende adres:

Scrobby
T.a.v Afdeling Retouren
Gorsstraat 50
3201 DB Spijkenisse
Nederland 


Dit waren de vijf meest gestelde vragen en antwoorden aan onze klantenservice. Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u via het contactformulier contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. Op werkdagen zullen wij binnen 24 uur reageren op uw gestelde vragen.