Niet tevreden?

Wanneer u een bestelling bij ons doet, mag u uitgaan van uitstekende kwaliteit en de beste service. Wij willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt vertellen over ons assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service. Heeft u toch een klacht  over Scrobby? Dat vinden wij erg vervelend en wij willen dit graag samen met u oplossen! Wij doen er daarom alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Hoe behandelen wij uw klacht?

* Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 3 dagen ontvangt u een reactie).
* Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
* Wij nemen contact met u op om samen tot een oplossing te komen.
* Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
* Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Hoe kan ik een klacht indienen?

U kunt een klacht indienen door gebruik te maken van ons contactformulier. Deze kunt u hier vinden. Wij zullen zo snel als mogelijk uw klacht naar tevredenheid oplossen!