Verzendinformatie

Naar welke landen kunnen jullie bestellingen verzenden?

Wij kunnen uw bestelling wereldwijd verzenden. In onderstaande tabel vind u een overzicht van een aantal landen met de daarbij behorende tarieven en het verzendvrije bedrag. Mocht uw land hier niet tussen staan? Neem gerust contact op met onze klantenservice en wij zorgen ervoor dat wij uw bestelling naar u toesturen!

Let op: Voor een bestelling onder €15, rekenen wij €3 extra verzendkosten.

Land Verzending via Dezelfde dag verzonden indien geplaatst en betaald voor Gemiddelde verzendduur Verzendkosten Gratis verzending voor bestellingen boven
 Nederland PostNL pakket 23:30 1 dag € 6,75 € 30
 België DPD 23:30 1 dag € 10,00 € 37,50
 Duitsland DPD 23:30 1-2 dagen € 10,00 € 37,50
 Denemarken DPD 23:30 2 dagen € 15,00 € 65,00
 Estland DPD 23:30 4-5 dagen € 35,00 € 150,00
 Finland DPD 23:30 4-5 dagen € 30,00 € 140,00
 Frankrijk DPD 23:30 2-3 dagen € 17,50 € 70,00
 Hongarije DPD 23:30 3 dagen € 35,00 € 150,00
 Ierland DPD 23:30 3 dagen € 35,00 € 150,00
 Italië DPD 23:30 3-4 dagen € 20,00 € 90,00
 Letland DPD 23:30 4 dagen € 35,00 € 150,00
 Litouwen DPD 23:30 4 dagen € 35,00 € 150,00
 Luxemburg DPD 23:30 1 dag € 12,50 € 55,00
 Oostenrijk DPD 23:30 2 dagen € 18,50 € 75,00
 Polen DPD 23:30 3 dagen € 18,50 € 75,00
 Portugal DPD 23:30 3-4 dagen € 32,50 € 145,00
 Roemenië DPD 23:30 4 dagen € 35,00 € 150,00
 Schotland DPD 23:30 4 dagen € 15,00 € 65,00
 Slovenië DPD 23:30 3 dagen € 35,00 € 150,00
 Slowakije DPD 23:30 3 dagen € 35,00 € 150,00
 Spanje DPD 23:30 3-5 dagen € 17,50 € 70,00
 Tjechië DPD 23:30 3 dagen € 35,00 € 150,00
 Verenigd Koninkrijk DPD 23:30 2-3 dagen € 15,00 € 65,00
 Zweden DPD 23:30 2-3 dagen € 20,00 € 90,00
 Zwitserland Geen verzending in verband met hoge kosten douane


Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Indien u uw bestelling voor 23:30 uur heeft geplaatst, heeft betaald met een directe betaalmethode (zoals IDEAL, Paypal, MisterCash, SofortBanking of Giropay) en al uw bestelde spulletjes zijn op voorraad, heeft u bijna altijd uw bestelling de volgende werkdag al in huis! U ontvangt van onze klantenservice een e-mail bericht op het moment dat uw bestelling is ingepakt. Daarnaast ontvangt u ook van onze klantenservice een bericht met de de track&trace code van uw pakketje, zodat u uw verzending kan volgen. Via deze link kunt u uw zending volgen voor pakketpost. Mocht uw bestelling met brievenbuspost zijn verzonden, kan het helaas voorkomen dat u uw bestelling een dag later ontvangt. 

Voordat u uw bestelling plaatst bij ons in de winkel, geven wij op diverse plaatsen op onze website aan, of een artikel al dan niet op voorraad is. Hier vind u meer informatie hoe u kunt zien of een artikel wel of niet op voorraad is. U kunt zelf snel en gemakkelijk de verwachte leverdatum van uw bestelling nakijken door hier te klikken of zelf in te loggen onder uw eigen account. Als uw ingelogd bent in uw eigen account vind u bij ‘accountoverzicht’ alle recente bestellingen.

d

Zoek de bestelling op die u nog niet heeft ontvangen en klik op de knop ‘Bestelling Bekijken’. Er verschijnt het onderstaande scherm waarbij u kunt vinden wat de verwachte leverdatum is van uw bestelling. Daarnaast kunt u per artikel zien welke artikelen wel en welke artikelen nog niet op voorraad zijn. 

Verwachte leverdatum bestelling


Wat gebeurt er wanneer ik meerdere artikelen bestel met verschillende levertijden?

Mocht u meerdere producten bestellen die verschillende levertijden hebben, zullen wij uw bestelling verzenden wanneer alle producten zijn ontvangen. Dit is bijvoorbeeld van toepassing bij pre-order artikelen of artikelen die op het moment van uw bestelling niet op voorraad waren. Wenst u de artikelen die op voorraad zijn al eerder te ontvangen, dient u hier een aparte bestelling voor te maken. Maak één order met alle artikelen op voorraad en m

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment dat mijn bestelling wordt bezorgd?

Wanneer u niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden. Bent u bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. PostNL doet in dit geval een notificatie in de brievenbus, zodat u de bestelling zelf kunt ophalen. TIP: Laat de bestelling op het adres bezorgen waar u overdag aanwezig bent, door een ander afleveradres in te voeren, bijvoorbeeld op uw werk.